چهارشنبه سوری

شگفت انگیز

برا چهارشنبه سوری چیکار میکنید؟

من که با بچه ها سال پیش ترکوندیم .TNTدرست کردیم امسال قراره بمب هسته ای درست کنیم نگران نباش تو بیابون آزمایش میکنیم قابل توجه بعضی ها

 

 



نظرات شما عزیزان:

aliye
ساعت2:48---27 آذر 1391
خوش به حاااااااااااااااالتون کاشکی منم اونجا بودم
تو این چند سال اخیر چهارشنبه سوری اصلا بهم نمیچسبه


لیدا
ساعت10:39---11 اسفند 1390
سلام وبت باحااااااااال مرسی که به وب من سر زدی بازم سر بزنwww.lida.s.loxblog.com
پاسخ:TNX


لیدا
ساعت10:39---11 اسفند 1390
سلام وبت باحااااااااال مرسی که به وب من سر زدی بازم سر بزنwww.lida.s.loxblog.com

لیدا
ساعت10:39---11 اسفند 1390
سلام وبت باحااااااااال مرسی که به وب من سر زدی بازم سر بزنwww.lida.s.loxblog.com

nika
ساعت23:27---6 اسفند 1390
salam armin jan ghashange khosham omad mrc movafagh bashi پاسخ:TNX

MAMAD
ساعت20:37---3 اسفند 1390
Salam KHUBI?migam naterekuni injaro ma khune zendegi darim
pasokh:saaaaaaaaaaaaaaaalllllam MR.mamad goftam too byaboon bazam sarbezan.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 اسفند 1386برچسب:چهارشنبه سوری,friend,ساعت 20:0 توسط آرمین 007|


آخرين مطالب
» دنیا مال ماست خوشی هم 6 دنگمونه
» بخند وگرنه میزنمت
» بخند تا دنیا بهت بخنده
» هارپ (علمی بخون بدونی)
» dexter(دکستر)
» نمایشگاه ماشین در لاس وگاس
» فقط عکس
» بازم خنده
» رنگ امسال چیه؟
» عکس ها دیدنی
» عید نوروز
» TAITAN
» عنوانه بی عنوانی
» چهارشنبه سوری
» super natural(ماورای طبیعت)
» بهترین بازی کامپیوتر (با16میلیون عضو)
» lost(کمشدکان)

 Design By : Pichak